Banko sąskaitos perkėlimas

Paslauga, kai su mokėjimo sąskaita susijusios mokėjimo paslaugos yra perkeliamos iš vieno mokėjimo paslaugų teikėjo į kitą.

Banko sąskaitos perkėlimas

Kaip atlikti
sąskaitos perkėlimą?

1
Užpildykite prašymą

Kreipkitės į artimiausią „Artea“ klientų aptarnavimo padalinį ir užpildykite prašymą suteikti sąskaitos perkėlimo paslaugą.

2
Naujos sąskaitos atidarymas

„Artea“ jums atidarys naują sąskaitą ir sudarys perkeliamų mokėjimo paslaugų sutartis.

3
Laukite naujo sąskaitos numerio

Sena sąskaita bus uždaryta, kai baigsis sąskaitos perkėlimo procedūra (t. y. senasis sąskaitos numeris nustos galioti ir jums bus suteiktas naujas sąskaitos numeris „Artea“ banke).

Naudinga informacija
  • Periodiniai kredito pervedimai (periodiniai mokėjimai)
  • Periodiškai gaunami kredito pervedimai (periodinės įplaukos)
  • Sąskaitoje esančių lėšų likutis

 

  • Paslauga teikiama fiziniams asmenims ir yra visiškai nemokama
  • Jeigu sąskaitos savininkai yra du arba daugiau, bankui turi būti pateiktas kiekvieno sąskaitos savininko (bendraturčio) prašymas
  • Atminkite, kad naująja sąskaita galėsite pradėti naudotis iš karto po jos atidarymo, tačiau mokėjimo paslaugų perkėlimas (pvz. periodinių mokėjimų paslaugos) gali užtrukti iki 13 darbo dienų
  • Bendras sąskaitų perkėlimo taisykles ir paslaugos teikėjų sąrašą galima rasti Lietuvos Bankų Asociacijos interneto puslapyje
  • Esant pretenzijų dėl sąskaitos perkėlimo paslaugos, ją galite pateikti banke nustatyta tvarka

Negalite nuspręsti?
Galime padėti

Užpildykite prašymą

Užpildykite prašymą

Atsisiųskite prašymą, užpildykite ir pateikite bankui, pasirašę per Dokobit portalą.

Pildyti prašymą
Užpildykite užklausą

Užpildykite užklausą

Užpildykite anketą ir mes su jumis susisieksime.

Pildyti užklausą
Užeikite į svečius

Užeikite į svečius

Užsiregistruokite ir atvykite į artimiausią banko padalinį.

Registruotis