Pensijų savitarna
- Ką daryti, jei naudojuosi „Smart-ID Basic“ paskyra ir negaliu užsiregistruoti Pensijų Savitarnoje?
- Kaip sudaryti 3 pakopos pensijų kaupimo sutartį, kaupiant su darbdaviu?
- Kaip prisijungti prie Pensijų savitarnos pirmą kartą?
- Kaip tapti „Artea Asset Management“ klientu ir pasirašyti sutartį, naudojantis mobiliuoju parašu?
- Kaip prisijungti prie savitarnos, naudojantis „Smart-ID“ programėle?
- Kaip pasitikrinti, ar turima „Smart-ID“ paskyra yra tinkama prisijungimui prie savitarnos?
- Kaip susikurti „Smart-ID“ paskyrą, naudojantis mobiliuoju parašu?
- Kaip pateikti atostogų prašymą? (II pensijų pakopa)
- Kaip pasikeisti fondą?
- Kaip atnaujinti sustabdytas įmokas į II pakopos pensijų fondą?
- Kaip sudaryti 3 pakopos pensijų kaupimo sutartį ir tapti „Artea“ banko klientu?
- Kaip įkelti asmens dokumentą savitarnoje?
- Kaip sudaryti 3 pakopos pensijų kaupimo sutartį, jei jau esate „Artea“ banko pensijų klientas?
- Kaip atnaujinti kontaktinius duomenis savitarnoje?
- Kaip sudaryti 2 pakopos pensijų kaupimo sutartį ir tapti „Artea“ banko klientu?
- Kaip sudaryti 2 pakopos pensijų sutartį, jei jau esate „Artea“ banko klientas?
- Kaip koreguoti e. sąskaitą?
- Kaip sudaryti e. sąskaitą?
- Kaip nutraukti užsakytą e. sąskaitą?
- Kaip prisijungti prie pensijų savitarnos?
- Verslo savitarnos instrukcija