Įtraukti labiau
Įtraukti labiau
- Paslaugų prieinamumo vystymas
- Įsitraukę darbuotojai
Siekiame teikti patogias, įperkamas ir visam savo klientų ratui, nepriklausomai nuo jų gyvenamosios vietos ar skaitmeninių įgūdžių, prieinamas paslaugas bei kviesti darbuotojus aktyviai prisidėti prie organizacinės kultūros formavimo. Norėdami įtraukti labiau, ESG strategijoje išskiriame dvi prioritetines kryptis – paslaugų prienamumo vystymas ir įsitraukę darbuotojai.
Paslaugų prieinamumo vystymas
Vizija
Būti banku, kuris teikia patogias, įperkamas ir suprantamas paslaugas visam savo klientų ratui.
Tikslai
Prisidėti prie smulkaus verslo vystymo ekosistemos kūrimo
Kurti specializuotus bankinius produktus
Užtikrinti aptarnavimo kanalų prieinamumą nacionaliniu mastu
Iniciatyvos
Planas A
Produktų, su Europos sąjungos priemonėmis, kurias administruoja “Invega”, vystymas
Modernizavimo projektų finansavimas
Finansinių poreikių ir įgūdžių nacionalinis tyrimas
Skyrių įveiklinimo strategija
Klientų konsultavimas
Klientų patirties gerinimas
Įsitraukę darbuotojai
Vizija
Būti banku, kurio kultūrą aktyviai formuoja visi darbuotojai.
Tikslai
Stiprinti aktyvų ir įvairiapusišką darbuotojų įtraukimą į banko kultūros formavimą
Užtikrinti nuolatinio tobulėjimo galimybes
Puoselėti visapusišką darbuotojų gerbūvio aplinką
Iniciatyvos
Naujų darbuotojų įvedimo programa
Bendruomeniškos veiklos iniciatyvos
Įtraukimas į strategines iniciatyvas
Lygiaverčio atlygio užtikrinimas
Darbuotojų kvalifikacijos kėlimo programos
Žinių dalijimosi kultūros vystymas
Mentorystės programa
Psichologinė ir fizinė gerovė
Darbuotojų motyvacijos sekimas
Pranešimų apie pažeidimus mechanizmai, etikos klausimai