Klientų aptarnavimas telefonu

image

Saugiai

image

Greitai

image

Patogiai

Klientų aptarnavimas telefonu (arba automatinis Kliento identifikavimas) – tai galimybė susitvarkyti pagrindinius finansinius klausimus paskambinus mums telefonu +370 610 44447.

Konsultacija bendraisiais klausimais

Jei norite pasikonsultuoti bendraisiais klausimais arba norite sužinoti apie mūsų paslaugas – skambinti galite įprastai, pasirinkdami rūpimą paslaugą. Papildomai nereikia nieko daryti.

Asmeninė konsultacija arba jūsų paslaugų valdymas

Jei norite atlikti pakeitimus savo užsakytose paslaugose, jei norite užsisakyti papildomas paslaugas ar asmeniškai pasikonsultuoti – skambinkite mums ir pasirinkus norimą paslaugą paprašysime Jūsų patvirtinti savo tapatybę.

Kaip veikia automatinis identifikavimas?

Jums paskambinus telefonu +370 610 44447 ir išsirinkus norimą paslaugą mes paprašysime jūsų identifikuoti savo tapatybę su viena iš pasirinktų identifikavimo priemonių: Smart-ID, Mobiliuoju parašu, SMS arba Kodų generatoriumi.

Jeigu savo tapatybės negalite patvirtinti aukščiau nurodytomis identifikavimo priemonėmis, banko darbuotojas jums gali užduoti papildomų klausimų, pavyzdžiui, paprašyti nurodyti paskutinius keturis asmens kodo skaičius, gyvenamosios vietos adresą, elektroninį paštą.

Jeigu abejojate, kad jums skambina iš „Artea“ banko, galime pasiūlyti paskambinti bendruoju banko telefono numeriu +370 610 44447, kur sulauksite patvirtinimo, kad su jumis susisiekė „Artea“ banko atstovas.

Kokios paslaugos teikiamos telefonu?

Sėkmingai patvirtinus savo tapatybę, jums telefonu gali būti teikiamos šios paslaugos:

  • informacija apie sąskaitos likutį, kredito sutartį, interneto banko naudotojo vardą;
  • interneto banko aktyvavimas / slaptažodžio atstatymas;
  • kontaktinių duomenų atnaujinimas;
  • mokėjimo kortelės užsakymas ir siuntimas paštu, paštu išsiųstos mokėjimo kortelės aktyvavimas;
  • mokėjimo kortelės limito keitimas;
  • mokėjimo kortelės pakeitimas ją praradus / pametus ir kt. atvejais;
  • sąskaitos tuo pačiu numeriu tik kita valiuta atidarymas;
  • SMS banko paslaugos užsakymas / nutraukimas / koregavimas;
  • sąskaitų priskyrimas ir teisių suteikimas interneto banke tam pačiam Klientui;
  • sąskaitos uždarymas (kuomet nėra įsiskolinimo ir sąskaitoje nėra lėšų);
  • e. sąskaitos užsakymas / atsisakymas;
  • paslaugų plano užsakymas / atsisakymas;
  • saugumo programos užsakymas / atsisakymas;
  • rinkodaros sutikimo atšaukimas;
  • indėlio sutarties pratęsimo / nepratęsimo sąlygų pakeitimas;
  • su jūsų turimomis paslaugomis susijusių klausimų konsultavimas.
Dažniausiai užduodami klausimai

Automatinio identifikavimo paslauga yra taikoma tik esamiems „Artea“ banko klientams.

Pati konsultavimo telefonu paslauga jums nekainuoja, o skambučio kaina priklauso nuo jūsų pasirinkto ryšio operatoriaus taikomo tarifo ar mokėjimo plano.

Laukiame jūsų skambučių telefonu +370 610 44447.

Skambučių laukiame I–VII 8.00–22.00. Jei praradote mokėjimo kortelę, nedelsiant skambinkite bet kuriuo metu ir ją blokuokite.

Taip, verslo klientai taip pat gali patvirtinti tapatybę ir būti aptarnaujami telefonu.

Jeigu norite juo tapti – kviečiame pasinaudoti galimybe tapti mūsų klientu internetu arba pakviesime Jus atvykti į artimiausią skyrių.