Keičiasi momentinių mokėjimų sąlygos

Pranešimai

Momentinis mokėjimas turėtų įvykti per keletą sekundžių, o jeigu toks įeinantis mokėjimas negali būti įvykdytas iškart, lėšos grąžinamos siuntėjui. Tuomet siuntėjas galės apsispręsti, kaip pervesti lėšas, kai nėra galimybės įvykdyti momentinį mokėjimą.

Tokiais įsigaliojusiais su momentiniais mokėjimais eurais susijusiais Europos parlamento ir tarybos reglamento (ES) 2024/886 reikalavimais siekiama užtikrinti, kad momentiniai mokėjimai būtų patogūs, greiti ir patikimi.

Daugelis momentinių mokėjimų ir toliau vyks kaip įprastai. Vis dėlto, pokyčiai gali lemti, kad kai kurie mokėjimai gali neįvykti – pinigai nepasieks gavėjo. Pavyzdžiui, jeigu mokėtojas pasirinks, kad nori atlikti būtent momentinį mokėjimą, tačiau šio įeinančio mokėjimo nebus galima įvykdyti kaip momentinio, lėšos iškart grįš į mokėtojo sąskaitą ir jis apie tai bus informuotas.  

Ką daryti, jeigu laukėte įeinančio momentinio pavedimo, tačiau lėšos į sąskaitą „neįkrito“? Nieko baisaus. Susisiekite su lėšų siuntėju ir paprašykite patikrinti, ar pavedimas įvyko. Jeigu momentinis mokėjimas negalėjo būti įvykdytas ir pinigai grąžinti siuntėjui, jis apie tai bus informuotas.

Pavedimas vis tiek gali būti atliktas, tačiau mokėtojas turėtų pasirinkti atlikti paprastą (ne momentinį) mokėjimą arba kitą lėšų pervedimo būdą. Informaciją, per kiek laiko atliekami paprasti mokėjimai, rasite čia: Pervedimai eurais – „Artea“ bankas.